Sista dagen på förskolan imorgon :(

Ja då imorgon är mina tre månaders praktik på förskolan slut. Även om jag kommer någon dag få komma tillbaka och vikarerna. Men nu under lovet så har inte så många barn varit där så jag ska tillbaka på tisdag och säga hej då , även bjuda på piggelin :) Sen idag så fick jag faktiskt en present av ett barn och barnets mamma för att min pratik var slut.

Jag belv VÄLDIGT förvånad med samtidigt väldigt snäll då har jag gjort ett bra jobb :) Jag vill inte känna mig som en skrytare men jag har faktiskt fått mycket beröm så det är verligen mega kul :) Blir så glad att man kan göra ett gått intryck :) Så får se om jag hittar på något mer bus till dom som tack för att som har sått ut med mig :)

Mina planer om USA är nu fram flyttade men man får ju åka som au pair tills man är 26 så :) Men jag har andra barn jobb på ge så det är nu bara vänta och se ;)


Vad kan det vara ? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0