Här ska det jobbas i fyra veckor :)

Har fått ett vick i korre på förskolan där jag brukar jobba men nu ska jag vara i kök och städ. Inte kanske det roligaste men jobbar bra tider:P Sen försöker jag fixa truckkort så jag kan få ett sommarjobb jag vill ha. Men det verkar inte hända mycket på arbets så jag försöker ta tag i detta med egna händer så jag kan få jobb hela sommaren vilket kan leda till mer jobb. Vilket skulle vara klockrent !

Så idag har jag jobbat men som förskolelärare. Sen gjort en massa måsten. Hunni sola och tagit en promenad med lillasyster :) Riktigt nice.

Får se vad resten av veckan har att erbjuda och vad för spännande som ska hända i helgen. Längtar så hårt till helgen !!! :P

Jag måste nöta texten så den sitter...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0