Om jag glömmer stressen är livet underbart!

Sitter på jobbet på min 3 veckors vick där jag skulle jobba 7-12,30 mån-fre. Men denna vecka fick jag gå in i barngrupp ändå :) Tre timmar extra varje dag och vad tiden går fort när man gör det. Allt som klirrar i kassan är ett stort plus. När jag jobbar så bor jag hos mamma och pappa med Vilgot. Snacka om att man börjar uppskatta sin kära där hemma då man får börja längta lite efter han och att man faktiskt vill hem till en lägenhet man var less på då man gick hemma hela dagarna.

Det känns riktigt skönt att få känna så ingen.:p Igår var jag och Vilgot och tränade lite på byn. Han är bättre än jag förväntat mig men ack vad vi har långt kvar. Men igår fick jag upp suget efter prata med en som var där. Dax att börja ta tag i dom mål jag satt med han. Som han sa, nu är han ju frisk bara ta igen och köra.

Nu när man jobbar och har rutiner. Jag har sluta styra mina vakna timmar efter tv och iställe går och lägger mig. Heller för tidigt samtidigt som jag sneglar på en film:p Att kliva upp på morgonen är inte jobbigt. Jag laddar kvällen före för hur jobbigt det ska vara men de är det inte :P

Som sagt livet är underbart när man börja känna igen, ha rutiner, ta tag i sina mål och bara njuta där mellan :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0