Den börjar komma tillbaka.

Dom senaste två veckorna har varit helt upp och ner! Jag har varit i min lillabubbla och tröst ätit en del. Den choklad mängd jag sänkt var länge sen sist. Jag har ätit kanske 1-2 ggr om dagen och inte rört på mig mycket förutom dom promenader som har måste göras med Ville.



Men i helgen fick jag en vändning av motivation och leva med att jag ser ut som jag gör för tillfället. Orkar inte hålla på att gömma mig utan köra på då de snart kommer att bli bättre. Jag Viktor och Julia åkte på nordpoolen och badade. Då jag fått sånt sjukt badsug av att på torsdagen badat med barnen på jobbet. Då går det inte hålla på att gömma sig utan visa sig självsäker så att dom tror att det är så man ska vara. Jag har bikini, baddträkt och shorts på mig. För att håll allt på sin plast och inte behöva gå och hålla för magen eller dra in den så jag håller på att storkna. Linda in mig i handuken och nästan hoppa ner med den i vattnet för att jag inte vill att någon ska se mina lår. Jag känner mig då bekväm. 



Vi har planerat att skaffa in cyklar och en kärra till Vilgot och börja cykla över allt. Ska vi hälsa p ånågon i boden med omnejd blir det att slänga sig på cykeln. Vi har även som mål att cykla till Sörbyn:) Det kändes mega bra med den planen är super taggad. Sen blev jag sugen på att skaffa badkort då det är lättare bada med min tuttar utan att jag får blåöga eller börjar blöda av byglar. Turen jag hade då. En kompis till oss har fått guldkort från jobbet och har kvar sitt badkort och jag ska få det skrivet på mig nästa vecka. PRIMA! Då blir det simma två gånger i veckan :) 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0