Ops ännu en period med dålig updatering.

Idag är det bara jag och hunden hemma. Så det har blivit lite dammsuga laga mat och tagit promenader i regnet. Vilket både jag och hunden tycker är tråkigt då han tycker det är så tråkigt att gå i stan. Måste hitta oss några nya promenad slingor :)
 
Jag jobbar nu mer på Länsservice, från ett sommar jobb till nu en fortsättning och skrev i fredags papper fram till den sista i år. Jag känner bara ett stort HAHA till min handläggare på arbets som frågasatte mitt val i varför jag skulle sommar jobba där. Och frågade flera gånger om jag trodde det skulle bli mer och tyckte jag skulle ta taxi kort iställe. HAHA på han ! Så mina arbetsdagar består av 7:15-16:00. Måndag till fredag. Ledig alla röda dagar och sånt :D
 
Nu ska jag krypa ner lite extra under täcket och äta mina druvor :)
 
Ska försöka lova mig själv nu när allt var så enkelt här på bloggen :P
 
Pussen !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0