Som sagt.

Min lilla pluttiga lillasyster blev som sagt 14 år i Onsdags. Helt sjuk vad tiden går fort och man börjar bli gammal:p Jag var ynka 7 skulle bli 8 när denna lilla fjärt kom. Jag var på ett kör läger. Samma natt på lägret kunde jag inte sova. Hade super svårt. Fick sova hos en kör lärare i hennes rum. Sen när vi skulle ha uppvisning i kyrkan på söndagen var inte mina föräldrar där. Frågade min faster som var där vars dom var. Då berättade hon att jag hade fått en lillasyster. Aldrig har jag varit så glad när jag sjöng den dagen i kyrkan .
 
Som jag minns det var jag med på allt som gjordes. Om mamma var borta var det jag som skulle söva henne. Sov vi hos andra var det jag som skulle lägga henne och mata henne. Minns så väl hos min faster när hon inte ville sova och jag satta mig med handen i hennes säng så att hon kunde somna trygt. Då var jag en stolt storasyster :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0